Tuesday 15 August 2017

RAHSIA KEKALKAN BERAT BADAN SECARA SELAMAT DAN JIMAT


                                             

Assalammualaikum , Hye 




Image result for BADAN LANGSING

Syok kan kalo dapat body yang langsing macam gambar tu? Tak dapat body macam tu pun asal ada shape dan kurus syukur sangat dah. Tapi kan, biasanya kaum perempuan ni bila dah bersalin ada yang memang susah nak turunkan berat badan. Macam saya jugak lah..

Saya tak mengharapkan badan yang kurus sangat. Cukup sekadar dapat turunkan berat sebelum mengandung pun dah bersyukur yakmatt..

Ada banyak petua untuk menurunkan berat badan secara alami dan semulajadi. Tapi, biasanya petua lama2 ni agak complecated dan kengkadang tak sedap lah air-air rebusan ni..Saya tak suka..Hahaha..Boleh muntah kottt...


Image may contain: 3 people, people smiling, text
Gambar saya ketika mengandungkan si Rayyan..Takotnya kan? huhuhu
Image may contain: 2 people, people smiling, baby and closeup
Ni gambar dah kurus..Tak kurus sangat yer..saya maintainkan jer berat badan.


Ok, bagaimana saya maintainkan berat saya? Tak susah pun. Saya ni memang penakut sikit nak consume produk-produk dipasaran ni. Saya jenis yang nak consume sesuatu tu saya survey dulu sumber-sumber yang penting.
Berbalik kepada cara saya. Saya hanya amalkan 3 jenis produk ini sahaja untuk maintain berat badan saya semula.



No automatic alt text available.
 ALFALFA SHAKLEE
                               
No automatic alt text available.
HERB-LAX SHAKLEE


Image result for lecithin shaklee
LECITHIN SHAKLEE
                               
Saya amalkan 3 produk ini sahaja. Cara consume sangatlah mudah. Meh saya explain kegunaan setiap satu.

ALFALFA - Saya akan ambil ketika waktu pagi ( 5 biji ). Saya tak ambil banyak sebab ALFALFA ni agak panas sedikit. Waktu korang buat kerja-kerja rumah tu maka badan korang berpeluh-peluh giler. Memang best!! Badan pun rasa ringan jer. Dan, untuk ibu menyusu macam saya susu korang akan menjadi banyak.. Alhamdulillah rezeki baby..


HERB-LAX - Yang ni saya ambil 2-3 biji sebelum tido ( selang sehari ). Ini berfungsi untuk melancarkan pembuangan lemak dalam badan. Apa yang bestnya korang akan nampak lemak2 lendir akan keluar melalui hasil buangan ( ewwww) Tapi, saya suka sebab rasa perut lapang sangat selepas segala sisa kumbahan dibuang. * Saya menyusu dan anak saya ok jer bila saya ambil herblax ni so, saya consume jer lah - Untuk yang tak menyusu boleh ambil jer..Takde  masaalah )


LECITHIN - Ini saya ambil 4 biji sehari selepas makan malam. Fungsinya hampir sama dengan HERB-LAX tetapi ianya diambil setiap hari. Ianya juga dapat menambah susu ibu dan mencantikkan kulit saya..awwww!! bestnya..


Ok saya amalkan ini sahaja sepanjang proses mendapatkan kembali bentuk badan asal. Mudah dan berkesan. Sambil maintainkan berat badan, saya juga dapat meningkatkan kesihatan tubuh badan dan kulit saya menjadi cantik ( ini memang terbukti !! )



                                          TESTIMONI


                        Image result for testimoni set kurus shaklee




                       Image result for testimoni KURUS HERBLAX DAN LECITHIN


                                 Image result for testimoni set kurus shaklee
                                               

Jadi, korang yang dah cuba macam-macam produk untuk kurus cuba korang consume shaklee. Selamat dan berkesan untuk maintainkan berat badan sambil menjaga kesihatan dalaman kita.

Lain orang lain caranya. Tapi pada saya, saya suka shaklee sebab ianya bertindak secara " slow and steady". Saya tak suka produk yang terlalu menekan tubuh badan kita untuk bekerja. Kurus dan Maintain dengan mudah dan selamat dengan shaklee jer.


Love,
Zanna Hassan
Fb : Zanna Hassan
Fanpage : Zanna Beauty
Instagram : @zanna.beauty
Whatsapp : 0175998183



                             


                          


No comments:

Post a Comment