Monday 21 August 2017

HILANGKAN RABUN DAN SILAU DENGAN SELAMAT DAN BERKESAN




Image result for gambar mata

Assalammualaikum / Hye,

MATA!! Penting kot!! Ya saya adalah salah seorang yang mengalami masalah rabun jauh yang agak kritikal. Saya rasa mesti ramai yang mengalami masalah yang sama seperti saya yang TIDAK SUKA BERKACA MATA!! Hihihi..

Saya memang tidak suka mengenakan kaca mata disebabkan saya rasa sangatlah terganggu. Lupa cakap, power rabun jauh saya adalah 400++. Dalam 2,3 tahun ini memang menjadi trend ramai yang membuat rawatan LASIK. 

Apakah rawatan Lasik itu? Ha, rawatan lasik adalah rawatan secara pembedahan di mana ianya membolehkan anda melihat dengan terang semula tanpa perlu menggunakan cermin mata ataupun contact lense..

Saya ada jugak survey harga untuk kos LASIK. Tapi, aduhaii... Mahalnya tak mampu nak keluarkan duit sebanyak itu. Kos  rawatan LASIK dalam RM5000 - RM6000.. Woohooo tak mampu MAK!!

Melihat kepada cara pembedahannya pun saya dah cuak takut..Hihihi..Memang tak lah saya menawarkan diri untuk rawatan Lasik sebab saya seorang yang penakut !!! Hahaha


Image result for rawatan lasik
PEMBEDAHAN LASIK


Disebabkan saya ini adalah " PENAKUT", makanya saya mengambil altenatif yang slow and steady yakni dengan mengambil supplement yang boleh membantu saya untuk mengurangkan power mata saya.



Image may contain: text
CAROTOMAX SHAKLEE

Yep, saya cuma mempunyai kekuatan untuk consume CAROTOMAX SHAKLEE jer. Pada saya, ianya lebih mudah dan memberi kesan yang baik buat saya. Pagi-pagi selepas sarapan ambil sebiji..Insyaallah sangat membantu untuk merawat rabun atau silau mata anda.


No automatic alt text available.
ANTARA BAHAN-BAHAN YANG ADA DALAM SEBOTOL CAROTOMAX


No automatic alt text available.
ANTARA KEGUNAAN LAIN UNTUK SEBOTOL CAROTOMAX ( BESTKAN !! )


Image may contain: eyeglasses, sunglasses and text
TESTIMONI PENGGUNA CAROTOMAX

Bagaimana untuk dapatkan Carotomax Shaklee?
Anda boleh whatsapp saya untuk dapatkan khidmat nasihat dan pembelian Carotomax ini. Insyaallah saya akan guide anda cara pengambilan yang betul untuk mendapatkan kesan yang lebih baik.

Adik-adik yang masih belajar pun helok sangat jika nak consume Carotomax ini. Yang bekerja mengadap komputer sepanjang hari pun dinasihatkan untuk mengambil carotomax tau!! Jangan nanti bila dah power hebat punya banyak macam saya baru nak consume. Alahai, menyesal tak sudah!!


JOM JAGA MATA!!!
JOM HILANGKAN RABUN !!
JOM HILANGKAN SILAU!!



Love,
Zanna Hassan
FB : Zanna Hassan
Instagram : @zanna.beauty
Fanpage : Zanna Beauty
Whatsapp : 0175998183
                                   




No comments:

Post a Comment