Monday 14 August 2017

CARA DAN PETUA MENGHILANGKAN KUTU PADA RAMBUT

Assalammualaikum Hye,

Minggu lepas Rayyan dijangkiti kutu rambut. Entah dari mana dia dapat pun tak tahu lah. Aduh, pening ibu dibuatnya. Ya lah takut menjangkiti si Harith pulak. Sian budak kecil gatal pun dia tak tahu bgtau kita macam mana kan.


Image result for kutu rambut
Ewww...Keturunan cucu cicit kutu...hadoiii

Image result for kutu rambut
Kutu Rambut..Eeee ibu tengok pun ibu geli terok...huhuhu


Ok, jom sambung cerita bab Rayyan, Kesian ibu tengok dia tergaru-garu. Ibu tengok pun jadi takut dah. Makanya ibu pun mula menjelajah cik google cari cara untuk menghilangkan kutu yang mengerikan itu..ewwww..

Mulanya ibu ke watsons membeli Ubat kutu untuk Rayyan. Balik rumah ibu terus letakkan pada rambut Rayyan. Tapi, Rayyan tak suka sangat sebab ubat tu macam berminyak sedikit. Tapi, ok laa sebab takde bau yang tak menyenangkan.


Ibu rasa tak puas hati lagi, ibu google lagi apa yang patut ibu buat lagi untuk hapuskan kutu-kutu tersebut supaya tak merebak ke merata tempat di seluruh kawasan rumah.
Cari punya cari ok ibu ternampak satu blog di google yang menggunakan BASIC H SHAKLEE untuk menghilangkan kutu rambut !!!

Image may contain: drink


Ibu baca punya baca..Yezza...Dah dapat product yang boleh hilangkan kutu untuk satu rumah! Tanpa fikir panjang, esoknya ibu dapatkan jugak BASIC H SHAKLEE  ni di branch.


CARA MENGGUNAKAN BASIC H SHAKLEE UNTUK MENGHILANGKAN KUTU RAMBUT :-

Tak susah pun  korang hanya jadikan BASIC H sebagai shampoo. Rasanya untuk Rayyan ibu cuci rambut Rayyan selama 3 hari berturut-turut Rayyan dah sepenuhnya baik. Dah tak menggaru!! Bagus kan!! Untuk Harith pun ibu shampoo jugak. Jangan risau sebab BASIC H ni natural produk dan memang selamat digunakan untuk sesiapa sahaja mahupun baby tau!!


Image may contain: text

Image may contain: text


Kisahnya satu rumah ibu sental dengan BASIC H SHAKLEE ni..Senang kerja ibu. Satu botol boleh guna untuk macam-macam kegunaan. 
Tak sampai seminggu kutu rambut Rayyan dah hilang! Rumah kami dah bebas dengan serangga kutu Alhamdulillah..

Owh, masa Rayyan terkena jangkita kutu tu habis kulit badan dia gatal- gatal, ibu juga mandikan Rayyan dengan BASIC H SHAKLEE. Habis mandi, lap bagi kering ibu lumurkan  HERBAL BLEND buat Rayyan..Alhamdullah kulit Rayyan dah ok. Takde lagi gatal-gatal dan rambut Rayyan pun dah sihat..

Ibu ingat lepas ni Ibu nak shampoo dan mandikan Rayyan dan Harith menggunakan BASIC H sekali seminggu. Bukan apa ibu nak menjaga kebersihan dan mematikan kuman yang terlekat pada badan anak-anak ibu.

Ibu dah benar-benar jatuh cinta dengan BASIC H SHAKLEE !!


TESTIMONI
Image may contain: text


No automatic alt text available.


Image may contain: 1 person, smiling, text



Image may contain: text


Jadi, sesiapa yang nak dapatkan BASIC H SHAKLEE dari ibu boleh whatsapp ibu..Insyaallah ibu bantu guide cara penggunaan untuk hilangkan dan hapuskan kutu di seluruh kawasan rumah dan rambut anak anak.


Love,
ZANNA HASSAN
Fb : Zanna Hassan
Fanpage : zanna beauty
Instagram : @zanna.beauty
Whatsapp : 0175998183

No comments:

Post a Comment