Tuesday 2 August 2016

Tips Cantik Dan Awet Muda

Assalammualaikum.. Hye :)

Mata dah mengantuk tapi tetap rasa nak menulis juga.. Teringat tadi masa bersembang dalam whatsapp group dengan kakak kakak yang nak cantik..Biasa lah orang perempuan kalau bercerita bab cantik aduh boleh bergaduh sebab semua ada cara cantik masing masing..Aku dalam group tu perati ajer perangai kakak kakak aku sorang demi sorang.. Kelakar pun ada.. Ada yang suka pada petua lama lama lah, ada yang cara moden lah, itu la ini la.. Semuanya ada cara dan gaya sendiri eh...Terpulang la pada korang..Janji tak ganggu hidup orang yer..huhuhu


Sebab tadi aku tengok cerita hindustan pretty zinta yg berlakon so aku letak jer gambar dia..Pada aku dia cantik laa



Sejak aku buat shaklee ni baru aku tau rupanya ramai gila perempuan di luar sana yang memang nak cantik kan? Tambah tambah nak kulit licin, gebu, flawless, glowing bagai..Aku ni start consume shaklee semenjak jerawat datang berkumpul dan berkampung di muka aku yang comel ni..huhuhu.. Nasib la waktu tu shuben aku nak jugak kat aku..Terima akan hakikat bahawa jerawat selalu berkampung di wajah aku..Hahahaha..


Ok sekarang aku nak cerita kat korang yang shaklee memang ada satu product yang memang focus pada yang nak cantik, sihat kurus segala bagai dengan kadar yang agak segera..Tapi masih mengekalkan prinsip Shaklee iaitu cantik, kurus dan sihat secara natural okeyh..Takde tambahan segala bahan bahan kimia segala bagai..



Ni ha productnya..VIVIK yang menjadi igauan para wanita cantik

Terus terang aku cakap VIVIK ni memang lah mahal.. Golongan yang berduit saja yang mampu beli VIVIK ni..Errmmm macam aku, customer yang banyak buat belian VIVIK ni dalam golongan Datin, Doktor, Dan golongan high class saja buat masa sekarang..Ada jugak golongan biasa macam aku ni yang ambil tapi jarang jarang lah kan..Tak per aku faham..huhuhu..Ikut pada keperluan lah..Apa yang aku nak kongsikan adalah khasiat dalam VIVIK ni tak pernah ada dalam product product lain..


Meh aku kongsi TESTIMONI pengguna VIVIK untuk tujuan KECANTIKAN :)


Satu suapan untuk semua!!! Alhamdullah


 
Ini adalah sangat betul..Korang cuba baru korang tau okeyhh;)    


Pinkish gitew korang tak nak ke??


Ini adalah customer yang entah keberapa yang semakin pulih dari stroke..Alhamdulillah..



Vivik juga boleh sangat digunakan untuk abang abang yang nak berhenti dari merokok tau..


Pipi Ibu lembut!!! Yeayyy...Anak suka..Bapak?? Lagi bertambah gembira lorrr..hihihi



Ini yang paling win yer!! cantik ke idok mak dengan anak ni? Pengguna VIVIK tau ..


Kalau boleh aku nak masukkan semua testimoni VIVIK untuk kecantikan dalam ni.. Tapi memandangkan mata aku dah kata pegi la tido so aku sambung next entry pulak ok..Korang jangan bimbang VIVIK ni memang dihasilkan mengikut piawaian yang ditetapkan..Insyaallah hasilnya korang boleh lihat dalam seminggu macam tu ajer.. korang tentu happy tahap nak panjat bumbung then terjun!! hahaha...


Ok kalau sesiapa nak advise atau ada sebarang soalan tentang VIVIK atau SHAKLEE boleh ajer whatsaapp aku ehhh.. Jangan malu malu sebab aku ni peramah orangnya dan Insyaallah bukan juga seorang yang pemarah...hihihi.. Ok, bye...Jumpa esok.. Assalammualaikum :)



ZANA HASSAN
SID SHAKLEE
ORDER ( WHATSAPP ONLY ) 0175998183
INSTAGRAM : @zanna_hassan / @anakmummychanteq



No comments:

Post a Comment