Monday 1 August 2016

KERETA SEWA PENANG

Assalammualaikum.. Hye :)


Korang tengah buat apa sekarang? aku macam biasa la lepas hantar rayyan ke sekolah aku buat la kerja kerja aku kat rumah ni.. Update facebook, instagram dan macam macam lagi.. Ya la aku kan kerja dari rumah.. So, itu la kerja kerja aku..

Okeyh, hari ni rasa nak cerita pasal satu lagi company aku..Tapi bukan la company aku pun..Husband aku yang punya. Aku cuma ditugaskan untuk buat marketing saja..hahaha..So, tanggungjawab aku buat marketing lorhhh..huhuhu


Ini kereta kereta yang kami sewakan untuk korang..harga pun aku  dah letak kat situ.. :)






Kami ada semua jenis kereta kereta di atas. So, kalau korang ada nak datang holiday di Penang korang boleh lah sewa kereta kami.. Jangan risau kereta adalah dalam keadaan yang sangat bersih dan terjaga..Korang tak perlu malu untuk drive kereta kami ke hulu hilir sebab kotor.. Husband aku ni memang cerewet sikit.. Memang dia boleh naik angin kalau kereta kami sendiri kotor.. Sebab tu setiap kali pelanggan pulangkan kereta dia akan bawa kereta untuk di cuci dahulu sebelum dia  berikan pada pelanggan seterusnya..


So, korang malu malu untuk Whatsapp okeyhh kalau korang mahukan kereta sewa di pulau pinang..Dah aku nak sambung buat kerja lain pulak.. Jumpa lagi next entry okeyh.. Eh, lupa nak bagitau korang bahawa kereta sewa kami adalah semua AUTO yer..Sebab aku sendiri pun tak tahu nak bawa manual..So, korang jangan bimbang..Kami takde kereta manual ehh..hahaha

Akhir kata, Mai la bercuti di Penang!!!! Best woooo...hahaha..Assalammualaikum :)




Zana Hassan
Annaziras Car Rental
Penang
Instagram : @keretasewapp
Fanpage : Kereta SEWA Penang

No comments:

Post a Comment